•.*.•°DJ shabab°•.*.•°

قبل ما تقول (يبقى انت اكيد في مصر) قول لنا انت عملت ايه لمصر!! 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قبل ما تقول (يبقى انت اكيد في مصر) قول لنا انت عملت ايه لمصر!! 829894
ادارة المنتدي قبل ما تقول (يبقى انت اكيد في مصر) قول لنا انت عملت ايه لمصر!! 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

•.*.•°DJ shabab°•.*.•°

قبل ما تقول (يبقى انت اكيد في مصر) قول لنا انت عملت ايه لمصر!! 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قبل ما تقول (يبقى انت اكيد في مصر) قول لنا انت عملت ايه لمصر!! 829894
ادارة المنتدي قبل ما تقول (يبقى انت اكيد في مصر) قول لنا انت عملت ايه لمصر!! 103798

•.*.•°DJ shabab°•.*.•°

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قبل ما تقول (يبقى انت اكيد في مصر) قول لنا انت عملت ايه لمصر!!

همسه تامر حسنى
    همسه تامر حسنى

مشرف عام

قبل ما تقول (يبقى انت اكيد في مصر) قول لنا انت عملت ايه لمصر!! Empty قبل ما تقول (يبقى انت اكيد في مصر) قول لنا انت عملت ايه لمصر!!

مُساهمة من طرف همسه تامر حسنى 2008-09-24, 7:30 pm

وانا على facebook عملت بحث عن كلمة مصر في الجروبز...و صعقت من كمية المجموعات اللي فكرتها واحدة و قائمة على مجموعة صور للعشوائية و الفوضى في مصر...مجرد صور ...المفروض ان اصحابها عايشين في دور ان هما بقى مهتمين بالبلد و احوالها !!
    انا عايز افهم....هل هما كده افادوا البلد بنشرهم صور مقرفة زي دي؟
    هل هما كده ادوا رسالتهم في الحياة و حسوا بحبهم لوطنهم؟
    هل يعني نشر فضايح مصر على الملأ كده في موقع بيزوره اجانب هيصلح المشاكل؟؟؟

طيب انا عايز اسأل كل واحد عمل جروب من النوعية دي او اشترك حتى فيها.....انت عملت ايه لمصر يا خايب!!! هل بتحترم قواعد المرور...هل بتحافظ على نظافة الشارع ولا بترمي كيس الشيبسي في اي حتة و و بترمي المناديل من شباك العربية؟؟هل بتحافظ على الممتلكات العامة ولا بتطلع الاتوبيس ترسم و تلون على الكراسي و تقطع فيها؟؟هل بتزور الاثار باحترام ليها ولا بتزورها علشان تتصور جنبها و تكتب عليها للذكرى و التاريخ..bora3y was here!!!!

يا اخي بدل ما تشوه صورة مصر قول اقتراحات لحل المشاكل...حاول تبدأ بنفسك و حاول تصلح اللي حواليك...ابدا باخطاءك الشخصية و أخطاء عيلتك و صحابك!!

بدل ما تعمل بيها المصري الفصيح و تعمل جروب و تألف له اسم و في الاخر تنقل صور مكررة .....اعمل جروب تدعو فيه الناس للنظام و العمل و الاجتهاد علشان بلدهم!!

من الاخر......يا تقول حاجه كويسه يا تنقطنا بسكاتك!!!!!!

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو 2024-05-17, 1:40 am